14.11.2023.
JAVNI POZIV
za zakup
sajamskih kućica za ugostiteljstvo za vrijeme
„Božićna
priča u Omišlju i Njivicama 2023.“
Turistička
zajednica Općine Omišalj (u daljnjem tekstu TZO Omišalj) poziva sve
zainteresirane pravne i fizičke osobe da podnesu ponude za zakup sajamske kućice
za pružanje ugostiteljskih djelatnosti tijekom manifestacije „Božićna priča u Omišlju i Njivicama 2023.“
Manifestacija će se održati u razdoblju od 02.12.2023. do 24.12.2023. godine na
lokaciji Spomen park Omišalj.
Radno
vrijeme: 10 – 24 vikendom, a radnim danom sukladno odluci zakupnika sukladno
interesu posjetitelja uz prethodnu obavijest TZO Omišalj.
Zakupnik sajamske kućice mora poštivati navedeno
radno vrijeme. Svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje sajamske kućice unutar
propisanog radnog vremena, daje TZO Omišalj u pravo
na jednostrani raskid Ugovora o zakupu, uz zadržavanje uplaćenog iznosa
zakupnine.
TZO Omišalj daje u zakup 1 sajamsku drvenu kućicu kao prigodno prodajno mjesto
za djelatnost ugostiteljstva i to:
-
sajamska
kućica dimenzije 2 m x 3 m – podrazumijeva ponudu
tradicionalnih proizvoda, tematski i sadržajno vezanih uz Božićno-novogodišnje
blagdane, a osobito, ali ne i isključivo, kuhano vino, kuhani gin, razne vrste
čajeva, prirodne domaće likere, fritule, palačinke i druge slastice, razne
vrste kobasica, hladna i topla jela, tople sendviče i ostala jednostavna jela
brze prehrane
Cijena zakupa sajamskih kućica za razdoblje
održavanja manifestacije iznosi: 663,61 EUR (5.000,00 KN). Preostali dio cijene zakupa subvencionira TZO Omišalj
(50%).
Kućica ima provedenu elektro instalaciju koja uključuje: razvodni ormar, prekidač za rasvjetu, pripremu za
svjetlo te 2 utičnice. Cijena uključuje i montažu te demontažu kućica.
Priključak električne energije osigurava Općina
Omišalj, kao i troškove električne
energije za razdoblje zakupa.
Neposredno ispred sajamske kućice za ugostiteljstvo zakupnik može postaviti
najviše 4 visoka barska stola, najvećeg promjera 60 cm i 4 visoke barske
stolice po svakom stolu. Stolovi i stolice ne smiju na sebi imati reklamne
poruke i mogu biti bijele ili prirodne boje drva. Zakupnik smije koristiti
isključivo plinske grijalice. Zakupniku je zabranjeno koristiti otvorenu
površinu za šankove.
Zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred sajamske kućice
postavljati vlastite uređaje i opremu bez odobrenja TZO Omišalj.
Pravo sudjelovanja u manifestaciji imaju pravne i fizičke osobe s registriranom
ugostiteljskom djelatnošću, s napomenom da ugostiteljske usluge pripremanja i
usluživanja jela, pića i napitaka, pored ugostitelja i obiteljskih
poljoprivrednih gospodarstava, mogu pružati i pravne osobe i fizičke osobe -
obrtnici, koji nisu ugostitelji, uz obvezu isticanja tvrtke odnosno naziva,
isticanja i pridržavanja istaknutih cijena, izdavanja čitljivog i točnog računa
za pruženu uslugu i isticanja na vidljivom mjestu oznake o zabrani usluživanja
alkoholnih pića, drugih pića i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama
mlađim od 18 godina te poštivanja te zabrane, sukladno odredbi članku 12.
stavak 2. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (“Narodne novine”, broj 85/15,
121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20 i 42/20).
Ponuditelj ne smije imati dugovanja po osnovi
davanja o kojima vodi Porezna uprava te dugovanja
naspram Općini Omišalj i TZO Omišalj po bilo kojoj osnovi.
Ponuda treba sadržavati:
1.naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa
sjedišta/prebivališta, OIB, ime i prezime
odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa
(IBAN) i naziv banke).
2. detaljni opis vrste ponude koja se nudi,
asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena
ponuda bitan su element Ugovora o zakupu sajamske kućice, pa ukoliko zakupnik
bude nudio proizvod i usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, TZO
Omišalj može raskinuti Ugovor o zakupu sajamske kućice uz zadržavanje uplaćenog
iznosa te isključiti zakupnika iz predmetne manifestacije.
Uz ponudu je potrebno priložiti:
1. za pravne osobe:izvadak iz sudskog registra ili
rješenje o upisu u sudski registar;
2. za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra,
obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika
čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati);
3. za obiteljska poljoprivredna gospodarstva:
rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
4. za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u
registar djelatnosti kod nadležnih tijela;
5. uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje
evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana; TZO Omišalj
samostalno provjerava stanje duga kod Općine Omišalj
6. dokaz o uplati jamčevine u visini od 100,00 € (753,45
kn), na žiro račun TZO Omišalj broj HR0924020061100111786 koji se vodi kod Erste
banke, uz obveznu naznaku: model «HR00» poziv na
broj odobrenja «OIB zakupnika».
7. potpisanu izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz
ovog Javnog poziva (sadržano u obrascu ponude).
Obrazac ponude može se preuzeti na web stranici
Turističke zajednice Općine Omišalj www.visit-omisalj-njivice.hr.
Za ponuditelje čija je ponuda prihvaćena iznos uplaćene jamčevine će se
uračunati u zakupninu sajamske kućice. Preostali iznos zakupnine ponuditelj je
dužan uplatiti najkasnije do 10.01.2024. godine.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude je sadržaj
ponude koja mora biti sadržajno vezana uz Božićno-novogodišnje blagdane te
dosadašnja sudjelovanja na manifestaciji i to:
a)
prigodni i
raznovrsni meni/jelovnik (detaljan popis jela, pića, napitaka i
deserta i ostalih jela) koji se boduje s 1 do 20 bodova,
b)
sudjelovanje
na manifestacijama u organizaciji TZO Omišalj koje se boduje s 10 bodova,
c)
sudjelovanje
na ranijim izdanjima adventskih programa u općini Omišalj s 5 bodova.
TZO Omišalj će sa odabranim ponuditeljem sklopiti
Ugovor o zakupu sajamske kućice.
TZO Omišalj nije dužan davati posebna obrazloženja
zbog izbora ponuditelja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema
ponuditeljima.
Izabrani ponuditelj dužan je svoju djelatnost
uskladiti s pozitivnim zakonskim propisima RH, poštivati higijensko-tehničke
uvjete kao i ishoditi prethodnu sanitarnu suglasnost te ostale suglasnosti
nadležnih tijela ukoliko je potrebno za obavljanje djelatnosti te poštivati
propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove
manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela
utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika sajamske kućice TZO Omišalj ne
snosi nikakvu odgovornost za isto.
Odabrani ponuditelj dužan je na pročelje sajamske
kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju,
te o svom trošku prigodno ukrasiti sajamske kućice blagdanskim ukrasima tijekom
trajanja manifestacije.
Predlaže se da djelatnici zakupnika sajamskih
kućica za vrijeme radnog vremena budu prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape
Djeda Božićnjaka, pregače sa prigodnim ukrasima i slično).
Nepridržavanje uvjeta i sadržaja prihvaćene ponude
razlog je za jednostrani raskid ugovora od strane TZO Omišalj.
Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj
omotnici osobno na adresu TZO Omišalj: Turistička zajednica Općine Omišalj, Ribarska obala 10, 51512 Njivice osobno ili
preporučenom poštom.
Na omotnici treba naznačiti adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA OPĆINE OMIŠALJ, Ribarska
obala 10, 51512 Njivice uz naznaku
«Ponuda za javni poziv Božićna priča u Omišlju i Njivicama 2023.“
Ponude moraju biti zaprimljene u Turističkom uredu TZO
Omišalj najkasnije do 21.11.2023. godine do 15:00 sati neovisno o načinu
dostave.
Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne
udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Odluka o odabranom ponuditelju objavit će se na web
stranici Turističke zajednice Općine Omišalj najkasnije do 22.11.2023. godine.
U slučaju da više
ponuditelja ostvare jednaki broj bodova, prednost ima ponuditelj čija je ponuda
ranije zaprimljena.
U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od ponude
nakon objave Odluke o odabranom ponuditelju na web stranici Turističke
zajednice Općine Omišalj, TZO Omišalj zadržava uplaćenu jamčevinu, te može
ponuditi sklapanje ugovora o zakupu sajamske kućice slijedećem rangiranom
ponuditelju.
Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena ili
ponuditelj odustane od iste do kraja isteka roka za predaju ponude, uplaćena
jamčevina se vraća na njegov žiro račun naveden u ponudi.
U slučaju da nema prijava na javni poziv, TZO Omišalj
zadržava pravo neposredne dodjele sajamske kućice po pozivu ili zahtjevu uz
ispunjenje gore propisanih uvjeta.
Zakupnik je dužan vratiti sajamsku kućicu po
završetku manifestacije, a najkasnije 27.12.2023. godine do 12:00 sati osloboditi
istu od osoba i stvari i predati TZO Omišalj u stanju u kakvom ju je zaprimio.
Zakupnik je odgovoran za svu štetu koja nastane na sajamskoj kućici te na istoj
ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja Zakupodavca.
Zakupnik je dužan svakodnevno održavati čistoću
sajamske kućice i okolni prostor.
Nije dozvoljeno davanje sajamske kućice u podzakup
ili na korištenje trećim osobama